Koszt uczestnictwa za Studia Podyplomowe Zarządzanie Nieruchomościami SGGW w Warszawie wynosi 4 000 zł

Słuchacz studiów podyplomowych jest zobowiązany dostarczyć do Sekretariatu studiów potwierdzenie dokonanej opłaty, które jest dowodem prawidłowego rozliczenia.

Płatność czesnego w II w ratach (4 000zł):
I rata 2 000zł potwierdzenie opłaty za I semestr należy złożyć przy składaniu dokumentów
+
II rata 2 000 zł potwierdzenie opłaty za II semestr należy złożyć przed rozpoczęciem II semestru.

Numer konta – SGGW w Warszawie (dotyczy Edycji XIX – 2025/2026):
REKRUTACJA – II połowa maja – wrzesień 2025
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
71124060031111000049438060
z dopiskiem
“kod studiów 507-10-080100-Y00147-99 , SPZN, imię i nazwisko wpłacającego, Czesne rata (I lub II)”

W przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie w tytule wpłaty odpowiednio: “I rata” lub “II rata” jeżeli opłata jest dokonywana w całości nie umieszczamy informacji o ratach.

Informacje dla osób zainteresowanych otrzymaniem faktury VAT

Uczelnia wystawia fakturę VAT na żądanie Nabywcy będącego osoba fizyczną zgodnie z 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), czyli w przypadku zgłoszenia żądania przez Nabywcę nie później niż w terminie 3 miesięcy – licząc od końca miesiąca, w którym otrzymano całość lub część zapłaty. Uczelnia nie wystawi faktury, jeżeli żądanie zostanie zgłoszone po tym terminie.

W przypadku, gdy Nabywcą jest firma Uczelnia wystawia VAT zgodnie z przepisami ustawy o VAT, czyli do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu w którym Uczelnia otrzymała wpłatę za studia podyplomowe.